O femeie care face o fotografie a orașului cu un iPhone

Sustenabilitatea și experiența oaspeților hotelurilor merg mână în mână

Tendințele din domeniul ospitalier arată faptul că oaspeții hotelurilor sunt preocupați de sustenabilitate. Oaspeții iau alegeri mai educate acasă și nu doresc ca deplasările și nopțile petrecute la hotel să afecteze mediul înconjurător. Interesul pentru opțiunile care reduc amprenta asupra mediului, inclusiv hotelurile alese, este în continuă creștere. Experiența oaspeților rămâne o preocupare a managerilor hotelurilor, dar și sustenabilitatea a devenit un factor des întâlnit. 
 
Cum gestionați situația? Prin asigurarea faptului că oaspeții dumneavoastră observă și apreciază valoarea șederii lor la hotelul dumneavoastră. Prin comunicarea alegerilor sustenabile făcute în ceea ce privește hotelul. Prin prezentarea efoturilor dumneavoastră către oaspeți, aceștia vor ști că valorile lor se aliniază valorilor dumneavoastră. 
 
 

Știați că:

SustainabilitySteps_3200x1000.jpg  


3 pași simpli pentru sustenabilitate pe care oaspeții îi vor observa

Puteți câștiga multe prin luarea unor mici inițiative de sustenabilitate. În definitiv, ceea ce îi face pe oaspeții dumneavoastră să se simtă ca acasă este atenția specială acordată detaliilor. Vă prezentăm trei lucruri pe care le puteți face, care vor fi observate de oaspeții conștienți de respectarea mediului și vor contribui la experiența lor pozitivă:

Referințe

1 Deloitte, Raport privind segmentul ospitalier 2015
2 Booking.com, Raport privind călătoriile sustenabile 2019
3 Sondaj pentru 72.000 de oaspeți ai Hilton, Hilton Consumer Research
4 Accor se angajează să elimine la nivel global produsele din plastic de unică folosință până în 2022 (comunicat de presă)